2koftemom 2 iğne bacaktan yapıldı dogum sonrası ama o neydi bilmiyorum o ana sormadım. 1 tane de altdan sikmeden önce iğne yapıldı ama ip vekmeleri hissediliyor 🥴
2 dikişlikde acık yerim kalmış sonra kontrolde farkedildi onu da dogumdan 5 saat sonra uyusturmadan diktiler Offff o kötüeydü baya 1 ağlama krizine girdim ebe dogumda bile bu kadar tepki vermedin noldu ya falan dedi iyice sinirlerim bozulmuştu 🥺 benım için dogum cok kolay gecti ama dikiş travmalıktı 1 ay alt tarafımı eklemedim bakmadın resmen kontrole de 28 gün sonra gitmiştim korkumdan ☹️