EsraifciUur Sen direk doktorunu değiştir canım, ikili öyle çıkınca hemen amniyosentez mi yapılıyomş, dörtlü taramaya falan alıyolar. Bu arada sen bebeğini aldırcağını mı söyledin? Çünkü bunlar onun için yapılıyo. Aldırmıycaksan niye kendine zarar veriyosun. Bi tanıdığım amniyosentez yaptırmış bebeği 6. ayda doğdu 2 ay küvezde kaldı, zavallı bebeğe zarar verdirme, aldırıyosan aldır kendin bilirsinde aldırmıycaksan niye böyle şeyler yapıyosun.