FKHA ben de prilam kullananlardanım. Son gittiğim doktor içme vücudun hormona alışsın dedi. İçersen vücut alışmayacak sürekli bastırmış olacaksın ve 9 ay kusarsın dedi. Hemen bıraktım ilk 3-4 gün beni çok zorladı. Kafamı yastıktan kaldıramadım. Ama o gün bugündür tık yok. İlacı bıraktım o kadar rahatım ki. Hiç kusmuyorum.