Mervehorata92 Kısıden kısıye degısıyor ama ınsan merak edıyor 😄 doğumdan cıktıktan sonra kaç kılo gıdıyor tartılanlar var mı tatlış annelerımız
iremss Mervehorata92 ahahah ben sezaryen oldum +4 kilo falandm müthiş ödem oldu 1 hafta sonra tartılınca bu 4 artı bi 4 kg daha gitmişti sonra kısa sürede hepsi gitti
Mervehorata92 Ervaannesi her ıkısıde 😊 noemladoğumda daha cok verılıyır dıyorlar ama ne kadar doğru bılmıyorym 😅
ecemnas88 9 kilo almıştım sezeryan oldum 2 gün sonra eve geldiğimde 6 kilo gitmişti diğer üç kiloda kırk çıkmadan gitti ☺️
Mervehorata92 ecemnas88 ne guzel her ay 1 kılo almıssın canım oda cbauk gıtmıs darısı basıma ınsallah 14 kılo aldım ve onumde daha 1 aya yakın var 😑
ecemnas88 Mervehorata92 ay hesabı yapınca öyle ama ben 6. Aydan sonra kilo aldım birden 🤦🏻♀️😂😂 ayda 3 kilo 3 kilo işte 🥲 bebişin sağlıklı olsunda hiç düşünme bile kiloyu gerçekten emzirdikçe gidiyor nasıl verdiğini anlamayacaksın bile 😍
Hilalkl Mervehorata92 59 la hamile kaldım 78 doguma girdim 1 gün sonra cıktım eve geldim 68 oldum 1 ayda 58 e düştüm simdi yine 59 la kaldım suan 32.hafta 71 kiloyum bakalım nolucak halıııımmmm😂😀
Mervehorata92 Hilalkl zayıf hamıle kalanlar daha cabuk kılo alıyor dıyorlar 😁 doğruladım bunu yaşıyorum ınsallah doğumdan sonra cok gıder
Mervehorata92 ipekveatlas anladım canım umarım benımde senin gıbı olur o kadar gıder doğumdan sonra 😍