denizefe
kızlar şimdi doktordan geldık ikili tramamızı gösterdik şükür temiz çıktı 🙏 cınsıyete baktı erkek gb dedı erkek deyıpte kıza donen oldumu hiç 🙄 bir oglum var rabbım hayrlısını versın tabıkı ama ıcımden kızım olsun gecıyordu hep 🤔🤗
DilarArslan
Tabi ki değişebilir detaylı ultrasona kadar bekleyin derim. Bende dün ikili test yaptırdım büyük ihtimal kız ama kesin diyebilmem için 2 3 hafta var dedi 😊
Busrademiir
DilarArslan Canım kaç haftalıksın
Alyaam
16. Haftadan önce sadece tahminde bulunabiliyorlar canım ikili testte benim bebişimede erkek demişlerdi sonuç olarak minnoşumun 16. haftasında kız olduğunu öğrendik 🤗
Maviii
doktorunun tecrübesine bağlı canım, banada 12. haftada erkek büyük ihtimalle demişti, 16+4 te doktorum erkek dedi( fatklı doktor) 21. haftada detaylı ultrasona girdim ordada erkek demişti canım
denizefe
ilk bebegımde bu haftaşarda yıne erkege benzıyor ama degıseblr demıstı oglum oldu hayrlısı artık elı ayagı duGun olsunda rabbım sag saglm kucagımıza almayı nsp etsn
InciKurt
Benim 16 haftaya kadar 3 kez erkek dediler sonra kıza döndü artık erkek diye alışmıştık 😊