Betul6777 13+5′iz doktor bebeğin gelişiminin geriden geldiğini küçük kaldığını söyledi bu durumu yaşayanlar var mı sonrasında düzeliyor mu bebişler 🙏😊
Ebrudelibasan 2 hafta geri veya ileri olması normal kabul ediliyor sonlara doğru haftasını yakalıyor zaten merak etmeyin 🥰
Mervekrmn @Betul6777 benımde 1 hafta 10 gun gerıden gelıyordu gecen hafta gıttıgımde haftasıyla uyumlu cıktı bunların olabılıcegını normal kabul edılıcegını soyledı doktor endıse etmeyın😊
Betul6777 Mervekrmn teşekkür ederim ek takviye olarak vitamin verdi kullanirsan bebek gelişimini kendisi tamamlicaktir dedi ama yine de icim rahat etmedi sağolun
Mervekrmn @Betul6777 bende ılk ogrendıgımde cok uzulmustum normal gorse bıle doktorlar ben endıse edıyordum ama son haftalarda haftasını tamamlıyor endıselenmeyın😊