Kızlar ben tiroid için ilaç kullanıyorum o yüzden dahiliye doktoruma sordum şekerim var mı şuan diye değerlerimin normal olduğunu söylemişti tabi o zamanlar 15 16 haftalık falandım. Bugün tahlil sonuçlarıma baktı doktorum ama hiç bi şekilde şeker yüklemesinden söz etmedi bende sormayı unutmuşum. doktora gitçem 2 haziranda tekrar kontrolüm var. O zaman sorayım mı sizce napiyim kızlar? 24+2yim bu arada