Asil_hatun Ya bence anne hissediyor gerçekten,mesela daha 10.haftadaydik biz kontrole gittik ultrasonda bi görüntüsünü verdi doktor bize, erkek bebek bu dedim yok daha belli değil dedi dr.yok yok içime erkek doğdu bu erkek dedim ve o günden sonra hep erkek hissettim,doktor 15 16 haftada kiz dedi sok oldum ama kiz fikrine alışamadım sanki gerçek değildi ben erkek hissediyordum hala,neyse ailem yanımdaydı parti yaptik organize kendi çapimızda vs harikaydı,eşim ağladı duygusallaştı çok mutlu oldu annesini yeni kaybetmişti çünkü,sonra 16 17 haftalarda tekrar gittik şok oldu dr söyleyemiyorda bize,bu erkekmiş dedi pipisini gösterdi çok özür diledi yanildim ilk defa normalde ne dersem o çıkar dedi,hatta bizim kafamız okdr karıştı ki aynı gün 2 dr daha gittik onlarda erkek dedi ve şuan 34 haftalardayiz hala erkek :)))