Aç karnına 86 çıktı, 50 gr içecekten 1 saat sonra 156 çıktı.
Doktoruma sonuçlarımı gösterirken açlık sonucu çıkmıştı diğer sonuç çıkmamıştı onun için iyi dedi ama diğeri sanırsam yüksek sonucu göstermek istediğimde doktor yoktu, sizce nasıl bir yol izlemeliyim benim gibi yüksek çıkanlar ne yaptınız ? Tekrar doktora sonucu göstermek için 3 saatlik yola gitmem lazım birde bu sefer devlet hastanesine gittim doktorada arayıp ulaşamam 🙄😏