Arkadaslar selamlar, 13+3 ıkız gebeyim 6.haftadan beri inanılmaz bulantı yasıyorum ilaclar, serumlar, denemedıgım sey kalmadı. Doktorlar normal gebelıge gore daha bulantılı olabılcegını soyledı İkiz gebe olup bulantısı gecen, bı sure sonra biten oldu mu yoksa bu sonuna kadar boyle mi devam edecek. Hayattan bezdim resmen.