Babykuzucuk https://imgyukle.com/i/RMEd1t Kızlar testi yapıp uyudum yaklasık 3 4 saat kadar uyandığımda bu şekildeydi kuruma çizgimi diye düşününce bi kaç kişi testi temiz suya tutun yazmıs. Bende komple temiz bi bardagı doldurdum testide komple içine attım. Çizgi varmı yoksa yokmu 🥺🥺
Nazyapiyo_ya Babykuzucuk çok net görünen bi çizgi var görmeyenler kör galiba anlamadım fakat geçerlimi çizgi onu bilmiyorum ama kesinlikle belirgin bi çizgi var bana hamilesin gibi geldi öylede hissettim eğer bi test daha yaparsan ve çıkarsa beni etiketlermisin 🙂♥️
Babykuzucuk Mor_papatya_ işte testim kalmadı . Olmadı adet gününü beklicem. Bu şekilde olunca cok heycanlanıyorum. Bi yandan test kalmamasıda iyi oldu 🥺
Vera09 Burda çizgi yok bence zaten beş dakikada belli olması lazım ben testi yıkamıştım hala çift çizgi duruyor. Yarın tekrarlayın inşallah çıkar🌸
Cemoss46 Nazyapiyo_ya pardon da siz körsünüz sanırım çizgi yok ayrıca salkım saçak dağılmış lekeler var bide çizgi olsa bile dışardan belli olur içini açmaya gerek yok hemde ilk beş dk da çıkan sonuç önemli kadını boşuna ümitlendiriyorsunuz…..
Ebbruc Babykuzucuk çizgiyi gördüm ama ya çok yeni bebek ya da testin kendi çizgisi. Adetiniz gecikince tekrarlayın bence
mimar_anne Babykuzucuk çizgi görünüyor ama ne çizgisi bilemeyiz en iyisi testi tekrarlamanız ve 10 dk başında beklemeniz diğer türlü ayırt etmek zor inşallah vardır istiyorsanız 🙏🏼☺️
Umay255 Nazyapiyo_ya Takılma şuna yaa bncede çizgiyi görmeyen gör demek ben testini atsam ağzı açık bakicak hayret ediyorum böyle insanlara 😁😁 pembis bide çizgi inşallah gebedir de öylece kala kalır
Cemoss46 Umay255 sen kim köpeksin şuna diye zırlıyorsun senin sidikli testinin neyine hayret edecem gözüne çakılsın aptal budala
Nazyapiyo_ya Cemoss46 cahil mi acaba ne mezunusun çok merak ettim hatta okul okudunmu acaba 😂 kara cahil
Esraa00 Nazyapiyo_ya nice okumuş olup kendini yetiştirmeyen cahiller var Karısını döven, aldatan ,ağzı bozuk Okumuş okumamış diye aşşalayıcı konuşmazsanız sevinirim