Izraka Merhaba bayanlar . Geçen hafta şeker yüklemesi yapıldı 50 lik 145 çıktı normal değerin 5 değer üzerinde . Cuma günü 100 lük tekrar yapalım dedi ama aşırı endişeliyim. Bi zararı olur mu yaptırsam bebek içeride sanki şok yaşayacak gibi hissediyorum