Yagmurrr_ bence hiç büyük beden falan almayın direkt hamile külodu alın. E bebekte hem fiyatı uygun hem de iyi idare ediyor. Ben 5 6 tane aldım eskidiler bile çok kullanışlı. Sonuçta göbeğine göre yapılıyor, normal çamaşır öyle değil ki. Hem doğumdan sonra da kullanılabilir, dikiş vs rahat eder sıkışmaz