Anneolanbiri benim de bir haftam kaldı. Onu görmek kucağıma almak için sabırsızlanıyorum 💕 herkesin psikolojisi, tepkisi farklı demek ki. Bazen üzülüyorum karnımda olmasını özleyeceğim ama bu şekilde sevemiyoruz ki doğru düzgün. Başlığı görünce elinizden alacaklar falan zannedip üzülmüştüm. Kucağınıza alınca çok mutlu olacaksınız eminim, sağlıkla gelsin🌼