12 haftalık hamileyim kızlar bugün kontrolüm vardı herşey normaldi bebek gayet iyiydi ama buakşamdan beri karnımın sol tarafında bi ağrı var. Normal mi ? Korkmalı mıyım ? Acaba genelde sol tarafıma yatıyorum diye mi ? Sağ tarafımda bi ağrı yok çünkü.