ElanurEflin_23 Merhabalar kizlar gebelikte çilek yemek bebekte leke yapar söylentileri doğrumu ben çok yedim çünkü 👼🏻🤣
Menek16 ElanurEflin_23 kilo kilo yedim 😅 ilk başlarda çekindim ama annem ben yedim hanginizde leke var diyince bana bi cesaret zaten canım çekiyordu 😅
Deletedmom_12 ElanurEflin_23 ellerini yedikten sonra yıka rivayet mi bilmiyorum ama bir tanidigimin cocugunda goz ustunde kirmizi kizariklik war cilegi cok yedim elimi gozume vurmustum dediii
Saregiller55 ElanurEflin_23 ye gülüm ye oturdum şuan yiyorum canın çekip yemessen çıkar leke şuan kızımın kolunda ne çok büyük ne çok ufak kap kara bi leke var ne istedimde yemedim acaba 🫶🏻🤭
FDM220 ElanurEflin_23 hiç öyle birşey yok Rahatça yiyebilirsiniz. Bebeğin doğduğunda lekelenme olarak doğması tamamen pigmentlerle alakalı sizin yediğinizle bişey olmaz. Ben çok yedim çilek muhakkak yedikten sonra vücudumuza illaki dokunduk ama leke felan yok bebeğimde.
mom1111 ElanurEflin_23 sanırım yedikten sonra birlerini kaşımamak gerekiyor yoksa kaşıdığın yerde çıkıyor dediler bana da ama bilmiyorum açıkçası 😂 Bende bol bol çilek yedim birşey olmaz bence 😂
Bayancorek ElanurEflin_23 yemekten sorun olduğunu duymadım hiç sadece sen dokunma biz yıkarız diyorlardı bana ama aldırış etmiyorum öyle şeylere nereye kadar yanımda biri olacak da elimi sürdürmeyecek, yiyorum devamlı valla. 🌸🤷🏼♀️
Mervehorata92 ElanurEflin_23 yok oyle bırsey eğer kımseye sormadan başkasından alırsa. Izınsız yeyıp bır yerıne surersen o zaman leke olurmus oyle dıyorlar o yuzden takma kafana 😊