Leyla1420 Merhaba. Gebelikte ishal olan varmı? 8. Haftadayim artıq kaç gündür ishal oluyorum.bu bebeğe zarar vere bilirmi?
Saregiller55 Leyla1420 su kaybı yaşarsın kendi vicudunda onun için bol bol su tüketip muz ve haşlanmış patates tüket geçmiş olsn inşallah geçer bende başlarda yaşadım
annenur Leyla1420 grbeligimden bugüne 3,4 kere yaşadım, hatta en sonuncu dün Hala biraz devam ediyor Bazen hormonlarla alakalı olabiliyormuş kabız olanlarda çok görülüyor Bol bol su tüketin doktorunuza gittiğinizde de danışın