anayimbenanaa 39da suyun az dendi 2gun sonra gittim çoğalmış bekleyelim dendi bir hafta bekledim 40oldum hala doguma dair bir belirtim, açıklıgım yoktu doğum kanalına da girmemişti ve kendim sezeryan olmayı beklemek istemedigimi söyledim ve iyikide olmuşum çünkü ultrasonda 3500dendi kilosuna ve suyuda yerinde gayet iyi dendi ama dogumda suyunun az oldugunu boynuna kordon dolandıgı ve 3900gram oldugunu öğrendik normali bekleseydim çok zorlanacaktım ve belirtim olmadıgı icin suni ile başlatacaklardı dogumu. Sende cok zorlama derim