Nur123aa Sevvvv41 ay benimde 23 muanem var inşallah yoktur bir aydır gidemedim randevu bulamıyorum onlar yüzünden biz madur oluyoruz
Melis2015 Hulyyaa randewulu hastalara bakıyorlar benim olduğum yerde randewusuz gidiyorsan bakmıyorlar ama heryerde farklı olabilir