Kızlar benimkide aşağıda 17. haftam da yoğun kanama ile hastaneye yattım bayağı bir kan geldi yerde öyle bir şey olursa korkmayın plasenta kanaması oluyor .Şu anda 22 haftalık , hala yukarı çıkmadı bekliyoruz tek fark normal doğum yapamayacağız sağlıkla gelsin de hiç önemli değil