Aitaj_ Merhaba kizlar. 12haftaligimda kiz dedi sonra deyisme olurmu? Adeten erkek dedikte yanilma oluyor kiz oluyor ama kiz deyibde sonra erkek dedilermi?
Ceylannn58 Aitaj_ bizde 16 haftalık olduk doktorum %70 kız dedi değişir mi diye düşünüyoruz. Netlik olmadığı için insan hep tedirgin oluyor maalesef 🤦
Serraee Aitaj_ tabiki olur ben mesela 12 de kız 16 da erkek dedi doktorum ben de doçent oldugu için yanılma olmaz dedim ama oldu😀
Gamze__79 Aitaj_ 12.haftada bana da kıza benzıyo dedi doktor ama 17 haftadan sonra hep erkek dendi detaylıya girdim erkek şimdi 32 haftalık olacam
Aitaj_ Elilar2225 men Azerbaycanda esitmemisemki yanilma olsun ama burda cox olur. Ona gore dedim goresen ola bile?
Melismelo Ceylannn58 aynen bende 21. Haftamı bekliyorum😅 hem öyle dedi hemde renkli kiyafetler pembiş şeyler alma beyaz al diyimce icime kurt düştü😅😂 o yüzden bekliyorum yanii
Aitaj_ Serraee bir dunyalar tatlisi kizim var birde oglum olsun istiyorum 12haftasinda kiza benzetdi kendimi kiza hazirladim ama yinede bir umud erkek olur diye sordum
Ays_cskn Aitaj_ 18+4 te yuzde seksen kiz dedi bugun devlete gittim oda kiz tahmin etti ben artik yanilma olmaz diye dusunuyorum bende gordum bacak arasi bostu çünkü ama 12 li hafta erken daha bekleyin bence
Serraee Aitaj_ anladım canım saglıklı bir oglun olsun inşaallah💜değişebiliyor yani hatta detaylıya kadar bile değişen oluyor