Melihadmrr Tontisannecik aynı durum bende de var kayısı vs ise yaramadi bende bende 11 haftalık hamileyim doktorum laman önerdi 2 haftadır çıkamadım diye ama ben yapmadım onu magnezi kalsine ilacı verdi sonra 2 gündür kullanıyorum ama daha işe yaramadı 😐
BuseBasderici Bol sıvı tüketin.. Mercimek çorbası ishal yapıyor diye biliyorum belki tuvalete çıkmanıza yardımcı olabilir
Usui Ahh ahhh çok afedersiniz ben iki üç aydır zorlaniyorum. Bana da tavsiye edilen kuru kayısı yiyip üzerine bol ılık su içmek . 3-5 tane yani. Geceden kayısıları bı bı bardak suya koyup sabah hem posasini yiyip hem suyunu içi de bilirsin.
semazkcblc Kuru kayısıyı kaynatıp önce suyunu içip sonra posasını yemiştim bütün gece karnım ağrıdı ama sabah tuvalete çıkabilmiştim. Kabızlığın en üst seviyesini yaşadım yaşıyorum da. Doktorum bir de şunu önerdi geceden 1 bardak sıcak suya 2 tane kuru kayısı,2tane ceviz,2 tane kuru incir, 2 tanede kuru erik atıp sabah önce suyunu iç sonra diğerlerini ye demişti o da iyi gelmişti ama sürekli yapmak lazım😔 bir de magnorm diye bir ilaç var magnezyum içerikli bacak ağrıların olduğu zaman iç demişti o da bağırsak çalıştırıyor sanada büyük ihtimal yakın bi zamanda verir doktorun
Bty7 Sabah aç karnına armut yiyorum. En iyi o geldi bana. Ve kırmızı erik alıp kendim yapıyorum evde yani suyunu içiyorum. Ispanak yediğim gün de muhakkak işe yarıyor😄
Usakli64 Bulantilar yuzunden sabahlari pek birsey yiyemesem de ebehemsire sabahlari meyve ye dedi elma yiyorum
Tontisannecik Çok teşekkür ederim kızlar. İnanır mısınız bu paylaşımı yaptıktan kısa bir süre sonra kendiliğinden geldi ama tekrar yaşarsam aynı sorunu önerileri deneyeceğim 👍😊❤️