Devaaaa Kızlar selam.. Gebelik şekeri çıktı ve bugün tekrar açlık tokluk kanı verdim. Açlık 83 tokluk 93 cikmis. Anlayanlar bi bakabilir mi
Merve6334 Devaaaa süper şükür düşük benim gibi şeker hastası değilsiniz inş hiç yükselmez Maşalalh canm en fazla tokluk 120 olması lazım
kararsizanne22 Devaaaa östrojen insülini baskılıyor o yüzden diye bişey okumuştum hormonlardan kaynaklı genelde geçici oluyor
kararsizanne22 Devaaaa diyete her türlü devam etmen lazım doğumdan sonra anca geçer hormonlar düzene girince ☹️