Mimozaaa ben de aynı durumdayım. 33. Haftadan beri 1,5 cm açıklıkla duruyorum. Sadece yavaş hareket ediyorum doktorun tavsiyesiyle. Bazen aşırı ağrı yapıyor , kafası kanala iyice dayanmış çünkü. Bugün mesela dışarı çıktık ama asla hızlı yürüyemedim. Öyle baskı hissettim ki dedim herhalde birazdan bebeğin suyu akar gider 😬🫤