8+2. rahim yukarı toplanmış dedi doktor,karından bebek görünmüyordu. Vajinal ultrason ile bebeği görüp kalp atışını dinlemiştk.Doktor gebelik haftası büyüdükçe rahim şekli düzelecek dedi. yarın kontrolümz var. İlk bebeğimi kaybettim.Çok korkuyorum inşallah karından görünür vajinala gerek kalmaz😔😔