Sara- Merhaba arkadaşlar 15+2 hamileyim. Crp değerim 31 çıktı. Önceki gebeliğimde 13 haftada suyum geldigi icin gebeliği sonlandırmıştık. O zamanda Crp yüksekti. Çok korkuyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu?