hilalmami Selam 1-2 gündür kasık ağrısı yaşıyorum bugunde bacaklarım sanki çok yürümüşüm gibi ağrıyor. Reglim 23 mayıs gözüküyor hamilelik belirtisi olabilir mi böyle durumla karşılaşan var mı? Birde akıntım çok fazla. Sizin yaşadığınız ilk belirtiler neydi?
Melekk8 hilalmami canım bu saydıkların gebelik belirtileri zaten adetin geçiince test yaparsın güzel haberler al inşallah
Deniz_20 hilalmami benim şiddetli kasık ağrım var😢 sabah doktora gidicem gebelik olabilir diye ağrı kesicide almıyorum bunun yanında şiddetli bel ağrım göğüs hassasiyetim yorgunluk var. Gebelik mi başka bişey mi bilemiyorum
Saregiller55 hilalmami genital bölgeme ağrı vuruyordu yürüdükce kasıklarımda öğrendimde ağırmaya başladı
Tusami Melekk8 canım sen şimdi taze annesin sana sorayım , bu gün bat ya benim , adet oldum sanıyorum hani afedersin adet gelince ordan aktığını hissederiz ya, WC ye gidiyorum bişey yok akıntı su gibi, var mı sende böyle?
AlmiraAnnesi Gebelik belirtileri olabilir ama öğrenmen için çok erken ben reglim geçmesine rağmen gittim hem kanda hem idrar da negatif çıktı 10 gün bekleyip gidince pozitife döndü
leona98 AlmiraAnnesi ama degisiklik gostere biliyor. Ben reglime 3 gun kala test etdim pozitif ama cok silik cizgi cikiyordu. Reglimden 2 gun gectikten sonra hemen test yaptim iki kirmizi cizgi cikmisti 🥰
Gizemgksnmz hilalmami bende her ay bu belirtileri yaşıyorum ama sonu hep hüsran 7 ay önce kürtaj oldum 4 aydır da tekrar deniyoruz ama bakalım inşallah bu ay olur. Bende de sağ kasıkta kramp akıntı ve göğüs hassasiyeti var. Kafaya çok taktiğım için mi olmuyor bilmiyorum. Doktor bir sorun yok dedi ama inşllah bu ay olmuştur
BurcuMusti3107 Deniz_20 benimde öyle olmuştu belim çok ağrımıştı göğüslerimin kahve rengi yerlerindeki küçük küçük noktalar belirginleşmişti ama bende hep şüphedeydim adet günüme 2 gün kala yaptım ve pozitif 😍 şuan 19 haftalık hamileyim oğluşum olucak inşallah 💙👶
Ademmeva Deniz_20 bende de bel ağrısı ve kasık ağrısı vardı bel ağrım geçsin diye yürüyüş yaptım durdum meğer gebelik belirtisiymiş şimdi 7 haftalık hamileym ve üşüttüm hastayım dua edin banada
AlmiraAnnesi @hilalmami bende ilk reglim geciktiğinde psikolojikmen kendimi çok yıprattım sürekli test yaptım neredeyse hergün kan ve idrar testi veriyordum oda zaten kimyasal gebelik geçirdim ikinci gebeliğimde yine reglim gecikti gidip test vermedim 10 gün bekledim daha sonra gittiğimde beta hcg nin yükseldiğini gördüm ve kendimi yıpratmamış oldum oluruna bırak
hilalmami AlmiraAnnesi benım cok düzenli gecikirse heralde olur diye düşünüyorum ama daha önce regli olmadan böyle belirtlerim olmuyordu dedim acaba gebelik mi var
Melekk8 Tusami canım bende hiç akıntı yoktu hatta endişeleniyordum takii bugüne kadar adet sancısı gibi sancı oluyor anlıyorum aktığını bişeyin gidiyorum beyaz akıntı oluyor su gibi olmadı hiç canım ya
cerenmemisss Tusami kuzum inşalşah hamilesindir ilk hamilelik belirtimdi hatta adet oldum sanar lavobaya giderdim bakardım kan yok akıntı vardı yoğun açık renkli sümük gibi diyebilirim
MinnieMouse hilalmami şu an 8+4 üz ve bu hamileliğimde kesinleşmeden önce çok kötü bacak ağrısı yaşadım. Baldırımdan bileğime kadar kas ağrısı çektim. Üç dört gün sürdü. Hatta burda başlık açtım belirti mi diye. Evet olabilir diyen çıkmadı 🤣 ama bence belirtiydi. Çünkü vücudun normalin dışında gösterdiği her reaksiyon bence hamilelik bekleyenler için belirti. Anlamsız bı ağrı çünkü sebebi yok durduk yere ağrıyo 🤣
hilalmami MinnieMouse bende daha önce böyle bir bacak agrısı saatlerce yürüdügümde yada spor yaptıgımda oluyordu yattıgım yerde olunca süphelenmedim degil 😀
MinnieMouse hilalmami aynen öyle oldu benim de. Otururken ya bildiğin hicbi şey yapmadığım gün içinde ağrı oluyodu. İnşallah gebelik haberini alırsın sağlıklı hayırlı gebelik nasip olsun sana da 💕