Zeynepkaman Merhaba kızlar 🤰🏻💞 lohusa takımlarınızı nasıl tercih ettiniz elbise& sabahlıklı olan takımlar mı daha kullanışlı yoksa alt üst pijama takımı olanlar mı ?
Tubakskn11 Zeynepkaman ben alt ğst alıcam onu dugmelı otekınlerı bı lohusayken gıyılıyor cokta bı albenısı yok onu dugmelıler emzırırkende rahat oluyor
siringokce https://ty.gl/9batwb0unz ben sezeryan oldum ve bu takımı almıştım çok kullanışlı idi ben aşırı severek kullandım
Ezgiduru Zeynepkaman bulamadım ya Penti de mama pink flowers yazın oradaki alt üst takım çiçekli askılı üst sabahligi ve terliği aldim set gibi yaptım