Canım, Eşim çok sever. Normal bi aktarda görüp öylesine almıştık. Çocuk düşündüğümüz zamanlardı 1 kavonozu bitirdi hergn sabah evden çıkmadan yiyordu. 2 ve 3. Denemede hamile kaldım. Doktorlar bende kist var çocuğun olmaz demişlerdi. Onun etkisimidir ama bilmem