bsnrd ya bişey sorcam şuanda sağ kasığımda batma gibi bir ağrı var ve ayıptır söylemesi şeffaf olmayan beyaz gibi akıntım var biraz yumurtlama dönemine mi girmiş oldum test falan yapmadım ama belirtiler o yönde normalde eşimle çocuk istiyoruz ama askere gideceği için vazgeçtik korunalım dedi bu günlerde geri çekilmeyle bile olsa hamilelik şansı olur mu acaba