bukna Dr. İdrar enfeksiyonum için Üromisin verdi. Pazar gece içtim 3 gündür ishal karın ağeısı üşüme var. Bol su içiyorum tuzlu leblebi yiyorum ayağımın altına sıcak su koydum yok. Başına gelen var mı ne yaptınız acile gitsem müdahale edebilirler mi ?
Gulnar94 bukna antibiotik bunyen kabul etmemis icme sakin doktoru ara soyle bagirsaklarda mantar yapmiw ola bilir ishal kusma verir
Tubiss bukna bende senin gibiyim 10+3 gebeyim ve 1 hafta olck nerdeyse idrr enfeksiyonu icin antibiyotik kullanıyorum ve o zamandan beri ishalim 1000 mg bide
Kagan_pasa2 bukna canim bence bekleme git. Ben de 2 gün çok agir ishal oldum o gunden beri suyum azaldi ve bi turlu toplayamiyorum. Ishaldir gecer dedim ama keske gitseydim doktora
bukna Tubiss bende 9+3. Benim az miktarda varmış o yüzden tek dozluk verdi ilerlerse bebeğe zararı olurmuş
bukna Kagan_pasa2 geçmiş olsun. Benim öyle sıksık değil günde 2-3 kez gidiyorum ani bi karın ağrısı o anda gitmem gerek. Senin böylemiydi yoksa daha sık mıydı
Tubiss Antibiyotiklerin bi çoğu yapıyomuş canım ben agumentin kullanyorum 1000 mg olarak yan etkilerinde ishal yazyo nettede arastrdğmda antibiyotik kullanmnda ishal olursanz doktorunuza danısın diyo o yüzden ben daha kullanmama kararı aldm
bukna Tubiss aynen agumentin amoklavin onlar ishal yapıyor biliyorum da sana neden verdi onu bebek yok mu? Hatta reflor var ishal kesici toz ama işte bebekle kullanılır mı bilmiyorum
Tubiss bukna idrarmda enfeksiyon var diye verdi bebek var 10+3 hatta. Eczaneye sordum abimde eczacı iceblirsin sorun olmaz dedi doktr 12 saatde bir dedi ama ben mg yksek diye sadece aksamları yatarken iciyodum 5 yada 6 gün oldu kullanalı