Es00raa hiç bir ağrıyı hafife alıp normal sayma lütfen doktorunla iletişime geç kişisel numarası varsa mutlaka yaz görmek isticektir zaten devlete gidiyorsan da kadın doğum acilden ultrosyon ile muane talep et bende çalışıyordum 22 haftalıktım reglı sancılarım gibi sancılarım başladı 1 hafta kadar sürdü ara ara gidip geliyordu gün içerisinde birgün sancıyla birlikte kanamam oldu çocuk aşağıya inmiş meğerse ağrıları normal sayıp muane olmamıştım çok şükür şuan 37. Haftamdayım lütfen riske atma çalışırken birde ne olacağı belli olmuyor