Betuscan Merhabaa korkmayın bende 8. Haftalarda bu nedenle gitmiştim doktora. Herşey normaldi. Doktorum ilk aylar dalgalanmalar olabilir, bulantıların birden kesilebilir göğüsler yumuşar , inişler çıkışlar olur demişti. İçiniz rahat etmezse gidersiniz