1ciftyesilgoz Kızlar bu ay 15. Gün yumurtlama gördüm ovulasyon testiyle o günden beri devam ediyorum teste bugün 20. Gün yaptığım test pike yakın 2. Çizgi çıktı tekrar mı yumurtlayacağım acaba?
Melekk8 1ciftyesilgoz canım ikiside koyu olmadığı sürece bi anlamı yok benimde böyle çıkıyor normalde hep ama istersen devam et belki gün gün koyulaşır
Burcu0707 1ciftyesilgoz pike yakinmi asla degil t cok koyu olmali saglikli bir yumurta icin testeki cizgi normal olan birsey
1ciftyesilgoz DemirinAnnesiiii evet canım 13 Mayıs yumurtlama 14 Mayıs çatlama oldu şaşırdım böyle çıkmasına normalde yumurtlamaya kadar olan günler varşa yok aradı gri çizgi olurdu yumurtlamadan sonra 2. Çizginin belirsizleşmedi gerekmezmi
DemirinAnnesiiii 1ciftyesilgoz evet belirgin olmaması gerekirdi en azından bende öle oluyordu regline kaç gün kaldı ben reglime 3 gün kala ovulasyon testi yine yapmıştım belirtim vardı ve ilk ovulasyon testinde öğrendim hamileliğimi
1ciftyesilgoz DemirinAnnesiiii reglime daha 9 gün var canım ya zaten gebelik daha oluşmamıştır diye düşünüyorum 🥹 bekleyeceğim bakalım inşallah vardır
1ciftyesilgoz Melekk8 He sizin de böyle çıkıyorsa o zaman normal diyebilirim 🤗 benim yumurtlamadan önceki günler ikinci çizgi çok belli belirsiz olur yumurtlamadan sonra da öyle olur diye bekledim ben
Melekk8 1ciftyesilgoz canım benim normalde hep böyle çıkıyordu sonra bi tık koyulaşıyordu sonra kopkoyu oluyordu yumurtlama görüyordum ama mesela bi başka arkadaşımda hiç çizgi çıkmıyordu ama bi anda ertesi günü kopkoyu oluyordu değişiyor yani o hayırlı güzel haberler al inşallah 🥰
Mihrimahvuslat 1ciftyesilgoz ya bişey sorcam şuanda sağ kasığımda batma gibi bir ağrı var ve ayıptır söylemesi şeffaf olmayan beyaz gibi akıntım var biraz yumurtlama dönemine mi girmiş oldum test falan yapmadım ama belirtiler o yönde normalde eşimle çocuk istiyoruz ama askere gideceği için vazgeçtik korunalım dedi bu günlerde geri çekilmeyle bile olsa hamilelik şansı olur mu acaba
1ciftyesilgoz Mihrimahvuslat son adetinizin 1. Gününden bu yana kaçıncı gündesiniz . Muhtemelen yumurtlamadır canım
1ciftyesilgoz Mihrimahvuslat yumurtluyorsun büyük ihtimal . Geri çekilmeyle imkansız değil ama düşük bi ihtimal
1ciftyesilgoz Burcu0707 yumurtlamanın olduğunu iki koyu çizgiden anlaşıldığını ben de biliyorum canım normalde aşırı silik çıkardı yumurtlama dışında ama bu sefer pik görmeden bi önceki gün gibi çıktı koyuluk o kafamı karıştırdı
Burcu0707 1ciftyesilgoz gebelik suphenden dolayi soruyorsun anladim.11 ci gun yumurtlamadan 11 gun sorna gebelik testi yalarsan kesin sonuc cikiyor dilerim hamilesindir😍
Mihrimahvuslat 1ciftyesilgoz iyi o zaman çünkü geri çekilmeyle bile olabiliyormuş tam korunma olmazmış
Mihrimahvuslat 1ciftyesilgoz bir yanım çok istiyor ama asker eşi olup beklemek çok zor bide 5 yıllık evliyim eşimle beraber tadını çıkarmak istiyorum kalp atışını cinsiyetini herşeyini o varken görelim istiyorum 🥺
1ciftyesilgoz Mihrimahvuslat hakkında hayırlısı neyse o olsun tatlım. Sıkma canını yazılmıştır elbet onun da vakti saati💖
1ciftyesilgoz Burcu0707 aslında gebelik şüphesi için erken biliyorum daha yumurtlayalı 5 gün oldu çünkü🙈 acaba tekrar mı yumurtluyorum diye düşündüm. Bu ay avokado tükettim yumurtlama günlerimde yumurta olgunlaştırıyormuş sanırım. İnşallah tutar🙏🥰