Mhulya011 gnc_uysal hep defne olsun istedim eşim bana koydurmadı azra koyduk onuda sonradan istemedim 😊 şimdi 2. Hamilelik benimde belki kızım olacak ona da defne yada beren olsun istiyorum
Berenibeklerken gnc_uysal bu isimlerde güzel ama ben daha anlamı güzel isimlerden yanayım. Ben Beren koyucam. Isımlerıngercekanlamları diye bi sayfa var instagramda orda çok güzel isimler var anlamları da yazıyo oraya da bak istersen canım.
Saregiller55 gnc_uysal kızımın adı eylül sare ismi gibi çok güzel kesinlikle eylülden yanayım bi isim bu kadar mı güzel olur 🫶🏻🥰
Figen gnc_uysal kızımın adı eylül asel ve gerçekten her söylediğimde şiir gibi geliyor kulağıma severek koymuştuk. Ve genelde eylüller becerikli kızlar oluyor gözlemlediğim kadarıyla 😍