16+3 günlük oldu bebeğim 16.haftada gittim doktora erkek dedi bir kızım var inşallah oğlumu da sağ salim kucağıma alırım ikili testi falan yaptırmadım kızımda da yaptırmamıştım sadece detaylı ultrason yaptıracağım Allah’ın izniyle inşallah
Rabbim hepimize sağlıkla evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin inşallah 💙💗