dilekercn ben de 20-24 arasında yapılıyor diye biliyorum. 22.haftamdayım bugün yaptırıcam 😬 Yalnız bu hafta haberlerde bi Bebek izledim erken doğmuş beyin kanaması geçirmiş Türkiye'de ilk defa yapılan bi ameliyatı olmuş falan 😕😕 annesi de tetanoz aşısı oldum o gün sancılarım başladı dedi baya korktum ya 😳😳😳