1ciftyesilgoz İnan hiç bilmiyorum canım ben 11 inde ovulasyon testine başladım o zamanda çift cikiyordu ama silikti. Bende hala inanamıyorum acaba test mi yanlış diye düşünüyorum tekrar yapicam emin olmak için. Mart ayinda düşük yapmıştım o hamileliğimde çift çizgiyi adetim 3 gün geçtikten sonra gördüm o yüzden içimde bir korku yok değil hani yanlışsa test diye