Misssitare Sizde de kol ve bacak ağrısı oldu mu? Kol yine geçti ama sol bacağım yürürken çok zorluyor
Ervaannesi Misssitare ilk dozda iki gün kolum ağrıdı, hafif baş ağrım oldu. İkinci dozda hiçbirşeyim olmadı şükür, çok ağır geçmedi benim 🙏
hemsirebianne0901 Misssitare bünyeden bünyeye değişiyor biraz da ama kol agrisi oldugu aşikar güzel acıtıyor
Misssitare Minigindunyasi bende pazartesi oldum şu an en sıkıntı sol bacağım tarafı. Çok geçmiş olsun hepimize
Nurcantas65 Sol koluna yaptidim bende 23 haftada iş yapmadim o kolumla,iş yapınca uyusuyo eşim soylemisti sağ olsun bende kullanmadım bir gün elimi kolumu acik mor yeri ama ağrı felan olmadı hiç 🤗
_Arslan_ Misssitare ilk asimi oldum aşıdan sonra buz koyarsaniz aşının üstüne kol ağrısı faln yapmio cuma günü ikinciyi olucam yine aynı şekilde yapicam
Tubakskn11 Bebegın hareketlerını hıssetmek onemlıymıs hıssetmeden vurmuyolarmı bıyle hısey dendımı sızede?
busrasel Benimde aynı şekilde hem ateş hem de eklemlerimde inanılmaz ağrı yaptı. Hala yürümekte zorlanıyorum.