YelizMami Kızlar zamanım daralıyor bi yandan sevinçliyim oğluma kavuşucam, bir yandan korku , bir yandan heyecan var rabbim hepimizin yardımcısı olsun ve hayırlı , sağlıklı bi şekilde kucaklarımıza alalım inş 🙏🏻🤗❤️
YelizMami Minnosuveannisi evet bende de o var ama korkuyorum ya 🤗🙈 rabbim hayırlı Doğum versin bizlere
YelizMami Gul_hamad yok canm Allah a şükür çok iyiyim sadece ayaklarım şişiyor oda hala çalışıyorum dinletemiyorum 2 hafta sonra işten cıkıcam allahın iznile 🤗
YelizMami Ayysenurhfa evet 2 kere tetenoz oldum bide Doğuma yakın n olucam sonra ki gebeliklerinde bir daha olmuyorsun 🤗