kckelf123 Gulusuguzell gayet normal ben 31+6 da gittim 1850 dedi gayet iyi dedi vaktinde doğarsa 3 3 buçuk doğar dedi
La_le Gulusuguzell bence gayet iyi canım ben 32+4 haftalık gebeyim bugün gittim hastaneye doktor kilosu 1990 grm dedi
_merii4 Gulusuguzell bana da 1700 dendi tam olması gerektiği gibi hatta bana 2 hafta önden gidiyor dedi doktor 29 haftalikken demisti bana ama
kckelf123 serpilctn neye dayanarak boyle diyorsunuz gayet normal doktorlar bu haftalar da 1700 1800 normal olarak kabul ediyo
Hazal_kubra12 serpilctn bnmde ilk bebeğim 30+6 da 1600 du 38+6 da 4200 doğdu neresi zayıf yani kaç kilo olucak daha doğuma 2 ay var
Eliiiiif serpilctn aman herşeyide ne çok biliyorsunuz bi araştırın da öyle olumsuz yorum yapın canım diyince cümle yumuşamıyor bilin istedim
Umay0065 yok daha neler nesi az. 3 kilo mu olacaktı daha 30 haftada. Benm de 30-31. Haftalarda 1600-1700 civarındaydi ve haftasında diyordu doktorlar @serpilctn @Gulusuguzell
Selfet06 Benim 30 havadayken 1650 gramdı ve doktorum kilosunun iyi olduğunu söyledi ve sağlıklı olsun kilo alınır çünkü daha haftası küçük yani bu kadar takılmayın size gelişim geriliği sağlığını etki edecek birşey demiyorsa kilosunu sorun etmeyin
Halis25 Gulusuguzell gayet normal düşük diyenlere de aldırma 32+4 de 1940 gram dedi doktor bizede az diyenler sumo güreşçisi doğurmayı planlıyo sanırım.
3oglanannesi Gulusuguzell gayet iyi çok sz diyenlere takılmayın dr unuz az demedikçe iyidir çok çok iyi hatta eltim 32 haftada doğum yaptı 1900 dü kilosu daha çok alır bu haftadan sonra
Bebek-C Hazal_kubra12 maşaAllah, Allah bağışlasın. Peki normal doğum mu yaptınız yoksa sezaryen mi oldu?
Ayyccaa Gulusuguzell bebeğin kilosunu burda sormayın lütfen Doktora sorun normal mi diye burda bir kişinin vereceği yanıt üzebilir Her bebek kendine has bünyeye sahip belki ileriki haftalarda daha hızlı kilo alacak Belki olması gereken kiloda ama başkasının bebesi 200 gram fazla diye az bulunacak Tek ölçüt buradakiler degil Ben ne boyunu ne kilosunu takmıyorum doktor haftasına göre normal demiş yeter bana
Duygumiran Gulusuguzell bnce tam yerinde canm kilosu sen kimseyi ve hic biseyi kafana takma her bebek gelisimi o haftada 2 kilo yata uzeri olacak diye bisey yok benimde o haftalarda ayniydi ve 4 doktorâ gitmeme ragmen hepside iyi haftasıyla uyumlu oldugunu soylediler sen kimseyi kafana takip strese girme her tombul bebeek saglikli degil her zayif bebek gucsuz degil ☺️ tamam mi bebeginin güzel annesi 🥰
Busem44 Gulusuguzell kuzum gayet iyi bende iki gün önce dr gittim benimde 29+5 1400 gr çıktı dr haftasıyla gayet uyumlu dedi
Duygumiran Gulusuguzell tabikide bnm riskli gebeligim olduğu halde takmadim bosver sen milletin ne dedigini cogu bebek haftada 500 gr alırken kimisi hic almiyo