Zeyneppkartop normalde yapılmıyor çok suistimal ediliyor çünkü. Ben çalıştığım hastanede acilden kan verememiştim mesela kadın doğum polikliniğinden bakılıyor burda çok fazla suistimal edildiği için elzem durumlar dışında bakmıyoruz demişti gittiğim doktor hanım.