Eleonora 5+1 haftalik. Bugun zaten kasiklarim agriyordu. Hapsirdiktan sonra sol kasigima biçak saplanmasi gibi ani agri oldu gitti. Çok korktum🥺 boyle olan var mi?
Eslem_1 Eleonora olur canım problem yok ben de kışın bazen yatarken hapşuruyordum acıyordu hatta bir daha yatarken hapşurmam diyordum kalkıp hapşurıyordum