essrasr Yazmıştım zaten doğumum başlamıştı 2cm açılmayla gelmiştim doktorum olmadığı için kendi sancılarımla yattım ntsye bağlandm arada ebe geldi nts snçlarına bakıyor 8 gibi alttan muayene yaptı 4 cm olmuştu ama sancım geldikçe bebeğimin kalp atışlarında bozukluk olmaya başlıyordu aşırı heyecanlandı yavrum annesine kavuşcak diye😍 zaten gece 12den beri inanılmaz hareketliydi belliydi gelceği aşkımın♥️ Neyse ebe kafasını oturtmuyor doğum kanalına dedi doktorumz gelsin yol göstericez dedi bekliyorum kendimi inanılmaz hazırlamışım normal doğuma çok mutluyum ve doktorm geldi nts snçlarıma baktm muayene etti 10a açılmam ilerlememiş 4cmde kalmış bebeğim hepten yukarı itmiş kendini kalp atışlarında sancımla beraber bozukluklar vardı İşte o an doktorm Esracım sezeryana alalım acı çekip sonradan sezeryana dönmemiz büyük ihtimal dedi senide bebeğide riske atmayalım dedi o an başımdan kaynar sular döküldü morelmen çöktüm ama eşim annelermde doktordan yanaydı destek veren yktu normale zorlamak için tek başıma o sorumluluğu alamadm ve kabul ettim😩 üstüne bide bana doğumhanede epidural yapamayız tansiyonum düşmüş bebeğin heyecanlı uyutcaz seni dediler birde orda ağladımmm bir güzel o morel bozukluğuyla girdim ameliyathaneye o an kendime 45dk snr küçük mucizene kavuşcaksn Esra toparla kendini dedim ve gülümseyerek uyudum kalktığımda çok birşey hatırlamıyorm sadece bebeğim nasıl iyi mi güzel mi sarışın mı diye soruyorm herkes çk gzl sarışın diyor oh diyorm snrasını videolardan izliyorm kendimi fena saçmalamışım eşime ufuk beni öp ben yaptımmm böyleyse bebeğim 3te yaparm 4te çocuk yaparım baksanıza ben yaptım çok güzel bizim o millete laf atıyorm felan gibi bir sürü kendi çapımda eğlenmişim🤣 bu arada bebeğim 3,675 gram 54 cm ultrasyonla nerdeyse tuttu boyunuz biraz uzun çıktı 39+4de doğurdum birtanemi sütüm hemen gelmedi ama bebeğim sanki orda aşırı süt varmış gibi hiç bırakmadı annesini ten tene temas hemen olmadı ama emzirirken eldivenleri çıkarıyoruz iyicene temas halinde emiryor gazınıda göğsüm açık yatırıyorm öyle alıyorum bu aşırı önemli çok huzurlu bir bebek maşallah Allah herkese vaktinde çok bekletmeden mucizelerine kavuşmayı nasip etsin inşallahhh onu izlerken sürekli gözlerim doluyor karnımdayken hsssetiklerim çok yoğundu ama şmdi onun 10katı şeklinde rüyasında korkuyor onlara bile sövüyorum annelik tavan😂 ay çok uzattım aslında neler yazarımda başınızı ağrıtmim hakkınızı helal edin öpüyoruz sizleri annlerimiz istediğiniz soruyu sorablrsniz rötarlıda olsa 🖐🏻cevaplarım♥️♥️
Tuba704 essrasr maşallah cnm Allah sağlıcakla büyümeyi nasip etsin 🙏 Kendini normal doğuma şartlaman çok güzel özellikle yaptığın birşey varmıydı? Olayı kafadamı bitirdin ? 😊
rfzsB essrasr Ayyyy çok güzel, Rabbim hayırlı evlat eylesin Însaellah kardeşim,çok heyecanlandım,her okuduğumda daha da heyecanlaniyorum sanki bana gelmicek ben hep böyle kalacakmisim gibi
essrasr Tuba704 yok canım sancılarım başlayınca evde de biraz bekleyip 2cm açıkla gidince otomatikmen hormonlar sanırım evet sen yapabilirsin sen annesin direktifleri veriyor o anda seni parçalıca kuZey sağlıkla doğacak deseler tamam yeterki sağlıkla doğsun derdin tamamen bebeğin odaklı oluyorsn canım ben öyle hissettim😍 yoksa korkuyorm normal doğumdan çok fazla 😊 ama yapamadımda kısmet en azından istedim ♥️
essrasr rfzsB bende öyleydim canım hatta post açmıştım özeniyorm erken gelen annelere bana hiç gelmicek gliba diye o akşam sancım başladı çok istemek lazım galiba çocuğuma sürekli gel yavrm seni bekliyoruz yavrum demiştim gün boyu faydası olmuş musur bilmiyorm darısı başınıza inşallahhh nasıl olursa olsun kucağa almak yavrumuzu harika bir duygu♥️
rfzsB essrasr benim ki daha gelmesin ya🙈ben diyorum ki 40 doldursun sağlıcakla o zmn gelsin diyorum 😄😆😄😃😄