dorukcuum Merhabalar bugün randevum vardı doktor epey bir bakıp yarım saattir inceliyorum hic bir çıkıntı yok kıza çok benziyor deyip biraz daha baktı yüzü tam dönüktü bacakları açıktı tekrar gel biraz daha büyüyünce daha net olur dedi ama yanılma payı olabilir mi acaba insallah olmaz 😂 birde anlayan annelerimiz bakabilir mi rica etsem ❤https://imgyukle.com/i/RFfLYP https://imgyukle.com/i/RFf8PI
Deletedmom_12 Ssszzzaaa https://imgyukle.com/i/RtWASf bana da tahminn yuruturmusunuuuzz coook erkeenn ama heyecanliyiiiimmm🙁🙁
Ssszzzaaa dorukcuum kızlarda yanılma payı oluyor canım biraz daha bekle öyle git aslında haftası çok da küçük değil ama
dorukcuum Ssszzzaaa ya göz ucuyla bakıp kız demediği için çok aklım karıştı en az 1 saat baktı emin olmak için tatlı birşeyler yedirdi onun için aklım karıştı teşekkür ederim.yorum yaptığınız için 😊❤