Ebeanne97 Kizlarr hamilelikde proctolog kullananiz varmi ya da hemoroid başlangıcınızda ne kullandinizz
Ozlm06 Ebeanne97 ben pramofen die bir krem kullandım 10 gündür basur memesi olustu kabızlıktan dolayı ama kremin hic bir faydası olmadı zararı oldu malesef kaşıntı şişlik yaptı