Annesininportakali53 Fatmaclk96 bağırsak hareketleri olabilir kuzum o haftalarda çok gaz oluyor karında şişkinlik olabiliyor🥰
Ayseport Fatmaclk96 hem bağırsak hareketleri hemde atardamarlar atıyor o haftalarda bebeği hissetmk imkansz
tazebiranne_hg04 Fatmaclk96 çok erken bebek olması imkansız gazdır o bende ilk bebek sanmıştım gazım da yok sanıyordum bebek büyüdükçe anladım bebek hareketi nasılmış gaz hareketi nasılmış
litfenama Fatmaclk96 o atmaları 12.haftada bebek sananlar oluyor. Öyle oluyor işte hamilelik bu. Değişik bir şey asdfgssg
Damlacaa O haftalarda bende diyodum ki kesinlikle bebek bu hatta gazdır diyen olunca sinirleniyodum falan haftam ilerledikçe anladım hakikaten gaz. ( Gaz sorunu yaşamıyodum ama o yinede gazmis)
Papatyamm1 Fatmaclk96 ben 18. Haftaya girdim hiç hissetmedim bugüne kadar bence ya bağırsak hareketleri ya da psikolojik olarak öyle hissediyorsunuz.
Nlnylmz Bende 16 haftalık hamileyim,dün hissettim gibi oldu bugün doktoruma soyledim . Daha hissedemezsin ama mutlu olduysan hissettim diye düşün önemli olan hamileyken senin mutlu hissetmen dedi sende nasıl mutluysan öyle düşün ☺️