@"Sevgiiss"evet biz yolu yarıladık ben 24 te hissetmeye başlamıştım her zaman çokta hararetli olmuyorlar bugun cok hareketliyse yarin cok daha az yada yok denilcek kadar qz oluyor yani sigara saglikli birsey degil zahten ama maalesef ki biz içiyoruz keşke içmesek ama yapcak bisey yok