Papatya5361 Mrb kizlar bisey sormak istiyorum gebelik süresinde verilen kilolar alınınca onları da almış sayiyomuyuz yoksa hamile kalınan kilodan sonrasimi sayılıyor merak ettim de 😅
Papatya5361 aysinckdn teşekkür ederim 🤗 o zaman az almışım 32 haftaligim 65 ile hamile kaldım şuan 67 bucuk kiloyum ama alsamda önemli değil yeterki meleklerimizi saglikli kucağımıza alalım ❤🙏