Gulseher Dün aşı oldum hiç bir şey yoktu ama bugün kolumu kaldıramıyorum çok ağrıyor halsizim basım ağrıyor midem ara ara bulanıyor böyle olan var mı sonrası böyle yapar mı ?
hemsirebianne0901 Gulseher kol agrisi bas ağrısı normal halsizlikte ağzınızın olmasına bağlıdır korkmayın
MaBelle Gulseher deli gibi baş ağrısı çekmiştim. Halsizlik ve kol ağrısı da yapmıştı. 2. Dozda hiçbirşey olmadı sadece hafif bir kol ağrısı. Parol hayatımı kurtarmıştı 😅
Hsdhekkxns Bende de çok ağrı oldu 3 gün boyunca kolumu kaldıramadım ama kaşıntı vs.olmadı ama ağır bir iğne olduğu için normalmiş